2014. január 27., hétfő

Mai szerzemények

Sziasztok!

Ma sikerült elmennem egy kis vásárlásra, és ezekkel a termékekkel gazdagodva érkeztem haza! :) Egy-két dolognak nagyon örültem, majd meglátjuk, hogyan is válnak be. :) A hajfestéstől kicsit félek, mert a barna árnyalatokkal nem igazán vagyok jóba a L'oréal márkától, mivel eddig mindegyik szinte fekete volt a hajamon...pedig alapjáraton világos a saját hajszínem. Igaz, hogy egy színmélységgel sötétebb festéket próbáltam, de majd meglátjuk. Addig is szorítsatok nekem!! :D








Balea krémes-olajos bőrradíros tusfürdő alma és fahéj illattal: A márka téli, limitált kiadása. Ha jól láttam, akkor a citromos-írós változat helyett hozták be ezt az új illatot. Nagyon-nagyon kellemes, ezért nem volt kérdéses, hogy megvásároljam e! :P Aki szintén szereti ezt a kombinációt, annak kötelező darab!! :)

Balea krémes folyékony szappan őszibarack és nektarin illattal: Már nyár óta használom ezt a folyékony szappant. Nagyon elnyerte tetszésemet ez az illatkombináció, ezért már többször is újravásároltam.

 Rexona dezodor- Sexy: Ő is sokadjára már, hogy újra lett vásárolna. Nagyon kellemes illata van és teszi a dolgát.





Balea éjszakai ránctalanító krém igénybevett bőrre Q10+ Omega : A pénztárnál láttam meg ezt a pici kiszerelést, így gondoltam teszek egy próbát! Néhanapján jól jön egy kis extra, ha valóban stresszes a nap és ténylegesen igénybe van véve az arcbőr. 289Ft volt az ára  és 5ml-es. Kíváncsian várom, hogy mit is tud.

Synergen pattanástalanító gél: Sajnos az utóbbi 2-3 hónapban egyre több bajom van a pattanásokkal, de az okát nem tudom, hogy mitől! :/ Előtte néha napján felbukkant egy-egy, ami nem volt vészes. Remélem sikeres társam lesz ez a termék eme probléma orvosolásában. :)

Essence glossy lipbalm- Strawberry cheesecake: Színezett ajakápoló, amely felér egy szájfénnyel. Sok jót olvastam róla, gondoltam kipróbálom én is. Nagyon kellemes, epres íze-illata van.

Marie Ann kőpúder: Sima kőpúder, elég olcsó áron! :) Fodrászkellékesbe vettem, és már használom is 2hete...csak gondoltam ne árválkodjon egy külön posztban, ezért idecsaptam a mai szerzeményekhez. :) Szerintem egész jó, eddig semmi kivetnivalót nem találtam benne! Viszont aki érzékeny az illatokra, azoknak nem ajánlanám, mivel "szagos" termékről van szó, enyhe illattal rendelkezik. :)

Rival de Loop Q10 éjszakai krém fáradt bőrre, szőlőmagolajjal, szójaolajjal és kakaóvajjal: Mivel elég rohanó és fárasztó most minden napon, ezért gondoltam valami nem szokványos, általános krémet választok. Egész jókat írtak erről a termékről, ezért gondoltam hogy hátha nálam is beválik. :)




L'oréal Casting Creme Gloss hajszínező- 503 Tejcsokoládé: Íme a hajszínező, amitől kicsit tartok!! :D A képeken egy nagyon kellemes, csokoládé szín van, és reménykedek, hogy felkenve is kb. ilyesmi árnyalatot el tudok érni vele. Eredetileg a 603 Chocolate Praliné árnyalatot szerettem volna, amit a külföldi reklámokban Palvin Barbi is visel, de megérdeklődtem, és sajnos hazánkban ezt az árnyalatot nem forgalmazzák....miért is nem vagyok meglepve!! :D :D
Ahogy említettem, volt már dolgom ezzel a termékkel, és a színt leszámítva egész pozitív véleményem van róla. Ugye novemberben váltottam hajszínt, és most nagyon megtetszettek ezek a csokoládés árnyalatok. Mivel eléggé kopott már a hajam, így a napokban lesz esedékes a színezése. Mindenképp készítek majd róla külön bejegyzést, legyen az kudarc vagy öröm! :D


6 megjegyzés:

  1. Végre írósnak hívja valaki a citromos testradírt!!! A fahéjas-almásat én is szeretném megszerezni, de eleddig nem sikerült :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad hallottam róla Katy! :) Még decemberben láttam a polcokon, gondoltam majd veszek, de most már csak ez az almás-fahéjas volt. Nézz majd be pár Dm-be, vagy ha Bp.-n jársz és útba esik, akkor az Allee-ban biztosan találsz, mert én is ott vettem! :) Cicás bejegyzést nézted? :P

      Törlés
  2. Én is ilyen hajfestéket használok már kb egy éve és nagyon meg vagyok vele elégedve, csak én egy sötétebb barna árnyalatot, és ahhoz képest hogy színező egyáltalán nem kopik ki a hajból, legalábbis nekem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam már én is a Jeges kakó árnyalatot, de sajnos ugyanolyan "fekete" lett még a töve is a hajamnak! :/ Mostanában sajnos a barna hajfestékeknél azt vettem észre, hogy iszonyat sötétek és főleg a világos/világosabb hajat ha bekenjük vele, akkor tuti hogy valami nagyon sötét lesz belőle. Holnap felkenem és majd meglátjuk hogy mi lesz belőle. :D

      Törlés
  3. A pattanások lehet azért jöttek elő,mert ahogy te is írtad elég stresszesek a napjaid. Ilyenkor nekem is előfordul sajnos =(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges hogy ez a probléma forrása, mert semmit nem újítottam be, és az arcomat is tisztítom, ápolom a szokásos módon.

      Törlés