2013. december 12., csütörtök

Heti manikűr- tartós körmök a BrillBird Brush&Go gél lakkal

Sziasztok!
Ahogy korábban már írtam, visszatérek a tartós körmökhöz, így első üdvöskeként fogadjátok szeretettel az új szerzeményemet, amit szintén tesztelek! :) Legközelebb körmös bejegyzéssel karácsony táján fogok jönni! :)





Először is építettem egy mandula formát színtelen zseléből, majd ezt megreszelve tettem rá ezt a gél lakkot! A számot jól láthatjátok majd a tetején, de le is írom : Go GL6.



Mivel ez egy csillámos változat, így az állaga is kicsivel sűrűbb volt, mint amit korábban vásároltam, viszont az eredményen semmit nem változtatott :)




Ugyanolyan szép fényes és erős, amit már korábban is tapasztaltam ezzel a termékkel kapcsolatban, viszont a csillámok szerintem most még jobban feldobják az összhatást. :) Próbáljátok ki ti is és írjátok meg a véleményeteket! :)






4 megjegyzés: