2013. november 25., hétfő

Novemberi szerzemények

Sziasztok!

Az utóbbi napokban nem nagyon voltam aktív, amiért utólag is bocsánatot kérek tőletek, de vidéken voltam a szüleimnél! Látogatóban volt tesóm, aki Londonba él, így együtt volt az egész család. :) Tőle is kaptam pár dolgot +vásároltam is párat, ezeket szeretném veletek megosztani. :)




Ékszerek:



Őket a bátyámtól kaptam, egy kis kinti ajándék :P
-csodás falevél mintás fülbevaló
-"agyar" /nekem ez jut róla eszembe/ formájú fülbevaló kővel
-metálos karkötők különböző formákban


Ezt a szép pávatoll mintás fülbevalót pedig én vásároltam egy vidéki boltban. /bocsánat a fotóért, de ebben a ramaty időben nem igazán sikerül jó képeket csinálni :( / Nagyon-nagyon sokféle ékszer volt, és nevetséges áron. Legközelebb is biztosan hazahozok pár csecsebecsét! :D

Parfümök:


Christina Aguilera-By Night: Őt az öcsémtől kaptam! Ez az egyik kedvenc parfümöm...IMÁDOM!! Az illata nagyon jó. Ha nem ismeritek, feltétlen szaglásszátok meg ha drogériában jártok. :)


Star Nature Vaníliás parfüm: előszeretettel használom ennek a márkának a parfümjeit. Most ezt a vaníliás változatot próbáltam ki, és isteni illata van! :D Írtam már korábban, hogy bármiben szívesen látom a vaníliás termékeket! Vidéken potom pénzért hozzájutni, bár Budapesti viszonylatban sem egy drága termékről van szó. A mindennapokban szerintem tökéletes.


Paco Rabanne- 1Million: Őt a barátom kapta. Számomra az egyik legkedveltebb férfi parfüm. Olyannyira szerelmese vagyok és csodás illat nekem, hogy méterekről megérzem, ha ezzel van valaki befújva! :P

Műszempilla:


Igaz, hogy mostanság már nem igazán használok műszempillát, de gondoltam jó ha van. :) Ezt is a vidéki boltban vásároltam, szintén nevetséges összegért /400ft/. Már annyira izgatott voltam, hogy odapróbáltam a szememhez, és elsőre nekem ami eszembe jutott, az az, hogy olyan szépséges mint egy pillangó szárnyai! :)


Őt pedig szintén bátyám hozta Angliából. Ez hétköznapra simán hordható, mert feltéve nem az a drasztikus vele a megjelenés.

Körömlakk:




Moyra No 97 körömlakk: Vele gazdagodott a gyűjteményem! :) Nagyon szép, csillámos-flitteres fedőlakk, amit már ki is próbáltam a kedvenc lakkom párosításával. :) A héten szerintem felkerül majd egy manikűrös bejegyzésben.

Hajápolás:


L'oreal sampon és balzsam: őket is még bátyámtól kaptam. Nálunk Elseve néven futnak. A sárga kupakos termékeket nagyon imádtam, méhpempősek és tényleg nagyon jók a hajra. Az a baj, hogy lehetséges hogy idehaza már kivonják, mert szó szerint vadászni kell rá, hogy valahol még belefussál. A balzsamról még semmi tapasztalatom nincs, ezt a változatot még nem próbáltam. Majd meglátjuk, mit tud! :)


6 megjegyzés:

  1. még nem találkoztam vaníliás star nature parfümmel, de KELL:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó illata van :) nem az "egy idő után már sok és kellemetlen", hanem finom édes és kellemes! Nos elmondanám neked, hogy tegnap jártam a nyugati aluljáróba, és nem győztem pillogni, hogy ott hány félét lehet kapni :D A mézes, dinnyés, süteményestől kezdve a fahéjon át a tejeskávéig minden illatba volt!! Legközelebb onnét fogok választani, az tuti :)

      Törlés
  2. Az az egyik kedvenc férfi parfümöm :) ha nem lenne vaníliár Yves Rocher parfümöm most tuti megvenném a Star-osat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz hogy milyen "magábabolondító" illata van!? :D Az Yves Rocher-t nem ismerem, de majd megszaglászom, ha arra járok. Nagyon kedvelem a Star parfümöket, már jó pár volt belőle. :)

      Törlés
  3. Az a lakk nagyon elnyerte a tetszésem! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó. Most csináltam vele egy manis bejegyzést, majd nézd meg azt is. :)

      Törlés