2013. október 14., hétfő

Házi készítésű ajakápoló és púder- DIY

Bizonyára már jó pár blogon láttatok ilyen ajakápolót például, épp ezért próbáltam kicsit másítani rajta! :) Ezzel a púderrel még eddig egy helyen találkoztam, így gondoltam őt is megosztom veletek! Ha elnyerte a tetszéseteket, akkor próbáljátok ki nyugodtan! :)




Ajakápoló:


Hozzávalók:
-kókuszzsír
-shea vaj
-egy üres tégely
-kiskanál
-kis tálka
-ételszínező
-aroma  /ez el is hagyható/

Elkészítés:
Első lépésként egy picit felhevítjük a kókuszzsírt, hogy lágyabb állaga legyen, majd fele mennyiségűt ebből, felét pedig a shea vajból a kis tálkába tesszük! Ezután hozzáadunk pár csepp ételszínezéket! Én pirosat választottam, és 3 cseppet tettem bele, amitől halvány rózsaszínes lett! Aki erősebb színt szeretne kapni, az nyugodtan tegyen hozzá még pár cseppel többet! :) Ezután tettem két csepp vanília aromát is bele, hogy finom illata legyen! Nincs is más dolgunk, mint addig kevergetni ezt a masszát míg egy egységes krémet nem kapunk!


Én a mikróba is betettem, hogy teljesen folyékonnyá váljon az egész! Ha ezzel megvagyunk, beleöntjük a kis tégelybe!



 Ezután irány a hűtő! Pár perc alatt meg is szilárdul, és olyan lesz mint egy tégelyes ajakbalzsam!





Porpúder:




Hozzávalók:
-kukoricakeményítő vagy hintőpor /nekem utóbbi volt kéznél/
-kakaópor
-fahéj
-egy üres doboz /NYC porpúder doboza tökéletes/
-kanál
-kis tálka


Elkészítés:
Fogjunk egy kanalat és tetszőleges mennyiséget kanalazzunk a keményítőből/hintőporból a kis tálkánkba! Ügyeljünk rá, hogy a mennyiség beleférjen majd a kis dobozunkba! Ezután tetszőlegesen tegyünk hozzá a kakaóporból és a fahéjból is! Attól függ, milyen típusú bőrünk van, ha sárgás, akkor a fahéjból legyen a több, ha barnásabb, akkor a kakaóból!



Ezt az egészet jó alaposan keverjük össze, át is szitálhatjuk, ha tökéletesek akarunk lenni! Nincs is más dolgunk, mint az egészet a kis púderes dobozunkba önteni! Egy nagyon finom illatú, természetes porpúdert kapunk így!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése