2013. szeptember 21., szombat

Szeptemberi szerzemények

Mostanában elég sokszor jutottam bevásárlóközpontokban és azt láttam hogy elég nagy leárazások voltak! Szerintem elég elfogadható áron lehet ilyenkor hozzájutni egyes termékekhez, sokszor a teljes ár töredékéért! Már párszor megfogadtam, hogy ilyenkor fogok vásárolni nyári ruhadarabokat is, amelyek jövőre tökéletesek lesznek, bár valahogy sosem így alakul :D Talán ez a bejegyzés is kicsit sok lett, de ígérem a jövőben inkább kisebb "adagokban" fogom őket bemutatni! Mentségemre szolgáljon, hogy most csináltam meg a blogot és ugye szorít az idő :P Lássuk akkor őket :)










Elsőként pár hajápolási terméket vásároltam:
-Gliss Kur Oil nutrive Express hajregenáló balzsam /őt már nagyon régóta használom. van hogy próbálkozom más márkákkal, de valahogy mindig visszatérek hozzá..nem is tudom miért!? :D csak ajánlani tudom! /
-Kallos Cosmetics Keratin hajápoló krém keratinnal és tejproteinnel, száraz, töredezett, kémiailag vegykezelt hajra  /bizonyára sokan ismerik ezt a termékcsaládot. tudomásom szerint ez egy új termék tőlük. korábban használtam már a placentásat és a tejproteines pakolás is! mindkettővel elégedett voltam. beszámoló a későbbiekben lesz erről is./
-Balea Professional ápoló-regeneráló szérum száraz, töredezett hajra /őt is használtam már korábban. szerintem nagyon jó termék, érdemes tenni egy próbát vele, főleg hogy az ára is kedvező./




Test és arc:
-Eveline Cosmetics Slim extreme 3D Termoaktív Karcsúsító szérum Anticellulit  /a nyári kedvencek között már volt egy hasonló termék, viszont ő hűsítő hatással volt, az új pedig gyengén felmelegíti a bőrt, és úgy fejti ki hatását! később róla is írok majd, hogy mik a tapasztalataim róla/
-Rexona izzadásgátló dezodor- Sexy /szerintem őt nem kell bemutatnom :) egyik nagy kedvenc nálam/
-Balea Young soft+care 3in1 arctisztító gél gyümölcssavval, vegyes bőrtípusra / ahogy a neve is mutatja ő egy több funkciós termék. lehet arclemosó, bőrradír és maszk is./




Kozmetikumok:
A tegnapi nap folyamán jártam a Tesco-ban is és meglepődve tapasztaltam, hogy az F&F márkának nem csak ruhái, hanem kozmetikumai is léteznek :O /bár lehet én vagyok ennyire informálatlan :D/ Amikor pedig közelebb mentem a pulthoz, nem is hittem a szememnek, mikor az árakat néztem: minden terméket 290ft/darab áron lehetett megvásárolni! Viszont kb. a 90%-a össze-vissza volt használva, alig lehetett egy-két ép darabot kihalászni belőlük! :/

-Miss Rose Liquid Illusion Foundation-65 /na vele nagyon befürödtem :S az volt ráírva hogy púder...közben meg alapozó :/ talán korrektor van szemhéj bázisként el tudom majd használni, mivel csöppet sem folyékony, hanem szilárdabb krém állaga van/
-Essence zselés szemhéjtus- 05 Miami's Ink /soha nem használtam még zselés szemhéjtust. akció keretében sikerült vásárolnom/
-F&F kőpúder-Translucent /sima kőpúder. ennyi pénzért vétek lett volna otthagyni/
-Avon Mega effects szempillaspirál /a cég legújabb terméke. elég szokatlan külsővel rukkoltak elő, ezért úgy gondoltam, hogy ki kell próbálnom nekem is :P későbbiekben róla is írok /
-Garnier BB krém-olajmentes /használtam már pár BB krémet, de egyik sem nyerte el a tetszésemet, mert elég hamar átfényesedtek. olvastam már jó pár bloggernél róla, így én is beszereztem egyet./
-Nuobeier Cosmetics szemhéjpúder /se számozás, se árnyalat nincs feltüntetve rajta, tehát sorry hogy nem tudok ilyesmit megadni :/ viszont lesz róla "kézpróba" :) a Kallos fodrászkellékesben vettem, potom 140ft-ért/
-F&F rúzsceruza- Cha cha orange /elég sok cég előrukkolt most ezekkel a termékekkel. szerettem volna már vásárolni, de csak drágább verziók voltak :/ várom az Avon következő katalógusát, ahol ha minden igaz, elég kedvező áron lesznek hasonló termékek. addig pedig próbálgatom ezt a típust/
-Essence ajakrúzs-53 All About Cupcake /régóta vásárolom már ezt a terméket. nagyon meg vagyok vele elégedve, mert olyan, mintha egy ajakbalzsamot kennél fel az ajkaidra: sima, krémes, jó érzet. viszont nagy szívfájdalmam, hogy a két kedvenc színemet már nem lehet kapni ebből :'( 43 Kiss you és a 33 Glam girl...pedig iszonyat jó színek voltak/
-Essence Match 2 cover krém korrektor /két féle színből áll: egy sötétebb és egy világosabb. jó dolognak tartom, mivel ki lehet keverni belőle a számunkra megfelelő árnyalatot. lágy, krémes...meglátjuk mit tud :) /
-BrillBird Mani Gel&Lac- Go GL13 /ő egy lakkzselé, pontosabban a legújabb generáció, ami egy rétegben tartalmaz mindent! róla mindenképp lesz videó, hogy lássátok, mennyire is egyszerű ilyen termékekkel dolgozni és hetekig nincs gondunk a lakkozásra :) /

Tesztek:




A leárazás alkalmával pedig ezzel a pár darabbal érkeztem haza! /kivéve a magassarkú-őt ajándékba kaptam :)/ A felső kicsit gyűröttnek néz ki a képen, de higgyétek el, élőben nem olyan :P













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése